nu te iubesc

marți, 9 noiembrie 2010

| | |
    Am gasit poezia de mai jos pe net. Imi place. Si nu stiu exact cine e autorul...

      "Nu te iubesc ! Nu ! Eu nu te iubesc
       Dar cand nu esti cat pot sa fiu de trista
       Si cat invidiez albastrul cel ceresc
       Cu stelele ce te vad si te asista.

       Nu te iubesc ! – si-atunci de ce visez ?
       De ce te simt atat de mult in mine ?
       Si in singuratatea mea oftez
       Si -as vrea sa pot sa fiu cu tine ?.

       Nu te iubesc ! – totusi cand esti departe
       N-as vrea s-aud deloc pe-altcineva
       Sa stiu ca nimeni nu ma mai desparte
       De timbrul vocii tale-n mintea mea.

       Nu te iubesc ! – dar ochii tai vorbesc
       Si-n suflet simt aprins un tainic dor
       Si-n cerul amintirii mele cresc
       Cum n-au facut-o altii asemeni lor

       Nu te iubesc ! – tot spun, dar ce folos
       In jur vad numai zambete senine
       A celor care vad cum ma foiesc
       Si cum te caut din ochi numai pe tine."

11 comentarii:

Septembrie spunea...

Mă întrebam pe unde ai dispărut....

. spunea...

frumoasa si cu multe intelesuri):

septembrie spunea...

imi sunteti dragi... toti cei care v-ati intrebat pe unde sunt si ce e cu mine.

septembrie spunea...

:)

Unknown spunea...

bine ai revenit !

Banu Theodora spunea...

Superb.....:X:X

Interzisa. spunea...

Nu te iubesc.. :)) Imi aMinteste de mine, cea de cateva luni... imi repetam asta zilnic :) Imi place,,, si bine ai revenit :*

BellaVanilla spunea...

Superba poezia :X

Ai putea sa-mi faci o favoare? :) ma ai la blogroll cu vechiul blog, SoDreamish. Daca in continuare vrei sa ma citesti, te rog mult schimba-mi blogul cu acesta, http://vocea-tacerii.blogspot.com, caci mi l-am schimbat. Merci >:D<

BellaVanilla spunea...

Craciun fericit!, uitasem sa spun :D

septembrie spunea...

multumesc!
te-am adaugat. :)
un an 2011 asa cum ti-l doresti!

Adina spunea...

Nu te iubesc ! – si-atunci de ce visez ?
De ce te simt atat de mult in mine
Si in singuratatea mea oftez?
Iubitul meu sa fie-as vrea, ca tine!

Trimiteți un comentariu