o melodie

marți, 5 octombrie 2010

| | |

11 comentarii:

. spunea...

like:)

Interzisa. spunea...

:(

septembrie spunea...

lacrimi, ce-i cu tine?
ce-i cu tristetea asta???

ღAzucenaღ spunea...

:) imi place melodia.

Unknown spunea...

frumoasa :)

The Shadow spunea...

si tu? unde ai disparut??? sa stii ca nu am uitat de carte!!!

. spunea...

ai disparut... unde ?

septembrie spunea...

n-am disparut..
doar ca m-am izolat in lumea mea.
o sa revin cand imi revin. :)

shadow- nici nu ma gandeam ca ai putea uita.
o promisiune e o promisiune, nu? ;)

mindfreak spunea...

like:X

Aris spunea...

Ce se intampla frumoasa septembrie?
Vin constant la tine pe blog si nu mai vrei sa scrii!
Esti bine?

septembrie spunea...

sunt bine Aris. relativ bine. :)

o sa mai scriu, doar ca-mi lipseste inspiratia...

Trimiteți un comentariu