duminică, 19 septembrie 2010

| | |
sunt singura...
si ma simt singura...
mi-e dor de el.
ma intreb daca lui i se mai face vreodata dor de mine.
poate da. poate nu.

incep sa cred ca toamna e un anotimp frumos... doar daca poti sa te bucuri impreuna cu cineva de tot ce e frumos in jur.
dar daca acel cineva lipseste, daca tanjesti dupa acel cineva... toamna incepe sa devina anotimpul tristetilor si melancoliilor. sper sa nu ma tarasc prea mult in mocirla asta in care simt ca incep sa ma afund de cateva zile...
sper sa-mi regasesc optimismul... cat mai repede...

22 comentarii:

BellaVanilla spunea...

Stai linistita, gandeste-te ca vei reusi, candva, sa treci peste durere... gandeste-te cum e sa fii optimist, ce este fericirea, si vei vedea ca iti vei reveni... sau macar, te vei multumi sa-ti spui "am incercat... data viitoare voi reusi". :)

Unknown spunea...

nu imi place toamna.. e frumoasa, dar aduce prea multe amintiri care atarna greu... este o "placere dureros de dulce" ...

ღAzucenaღ spunea...

Orice anotimp aduce amintiri ,unele mai fericite ,altele mai triste ,dar nu-i vina naturii ,ea doar isi face rolul .Vei trece cu mult curaj peste orice ,o seara frumoasa.

septembrie spunea...

@bella- credeam ca am trecut peste... dar se pare ca din cand in cand revine. inca mai revine.

@nymphetamine- mie mi se pare ca toamna amplifica sentimentele, starile, trairile pe care le avem. daca esti fericit, daca ti-e bine, toamna nu poate fi decat frumoasa. daca esti trist insa o sa ti se para trista si mohorata...
multumesc pt vizita!

@azucena- ai dreptate.. multumesc!

Banu Theodora spunea...

Cu siguranta cineva te viseaza....Frumos...

septembrie spunea...

@ameli- esti o dragutza, m-ai facut sa zambesc.
insa conteaza si cine ma viseaza... as vrea sa ma viseze omul la care visez eu.

. spunea...

si cu siguranta pana la urma te v-a gasi....fi optimista :*

Medicinista spunea...

urasc toamna. e ploioasa, friguroasa, dispare verdeata. nu ma face melancolica, nu are efect asupra mea, decat in ceea ce priveste temperatura scazuta, ceea ce ma determina sa imi petrec timp mai putin afara.
cat despre iubiri(cele adevarate)...ele vin, dar cam niciodata nu pleaca. doar timpul le estompeaza cate putin, le stinge din dorinta si dor.
Succes in stapanirea melancoliei si o zi linistita:)

Anonim spunea...

din păcate trebuie să luăm uneori și medicamente amare ...

septembrie spunea...

@medicinista- eu nu urasc toamna, dimpotriva, imi place. nici frigul nu ma sperie, mai ales ca-mi place si iarna, zapada, cand e mult mai frig. mi se pare ca fiecare anotimp are farmecul lui, si gasesc in fiecare anotimp cate ceva ce-mi place.
despre iubiri... pastrez un sentiment profund de "drag" pentru vreo doua persoane din trecutul meu mai indepartat, ii pastrez undeva in suflet, dar iubirea aceea navalnica pentru fiecare dintre ei mi-a trecut. ceea ce este insa in trecutul apropiat mai starneste in mine niste zvacniri ca sa spun asa. dar o sa treaca si astea. la un moment dat chiar am crezut ca au trecut de tot. cred ca sunt ultimele zvacniri...
probabil n-am intalnit inca iubirea adevarata...

@tzzumbi- cand vad id-ul tau deja zambesc. :)
daca ai vrut sa-i faci pe ceilalti sa se trezeasca din amorteaza si sa zambeasca, ai fost extrem de inspirat in alegerea lui.

nu mai conteaza ca medicamentele sunt amare daca stiu ca dupa ce termin cu ele pot savura o inghetata. ;) dar da, au si ele rostul lor.

Tlaloc spunea...

Sentimente... ce doare mai mult decat un suflet?
Ai grija de tine si de sufletul tau!

Interzisa. spunea...

Sigur i se face dor si lui ;) Poate ;))

septembrie spunea...

@tlaloc- ai dreptate.
@lacrimi- si eu spun la fel. sunt sigura ca sunt momente cand i se face dor si lui. tare-tare. sunt sigura ca i-am lipsit enorm.
dar.. probabil ca nu trebuie sa fim impreuna...
sau cine stie? :)

The Shadow spunea...

ii este dor....

MuziciAna spunea...

Stii...uneori cred ca si tristeta si melancolia vrea sa ii aparatina putin timp,ce sa o defineasca.
E greu sa fi om...e foarte greu,insa...cu singuranta,daca nu el...cineva este!
Iar judecand asa...si el e om...si i se face dor.

septembrie spunea...

@shadow- gand la gand, din nou :)

@elleh- da, fiecaruia ni se face dor. si probabil si tristetea are rolul ei. doar ca e distructiva...

silvia spunea...

Si eu sper acelasi lucru...Imi este un dor cumplit de el.....Iar el......Habar nu am ce este cu el......

Aris spunea...

A trecut ceva timp de cand iti cauti optimismul, frumoasa Septembrie!
Sa faci bine sa ti-l gasesti mai repede ca vreau sa citesc, iar tu esti una din preferatele mele...
cu drag...

Tudor Enea spunea...

prea trista... mult prea trista... septembrie era vesela cand am cunosut-o prima data. vreau sa vad un zambet. un zambet de toamna colorata cu vise ce se vor indeplini. hai...ma intorc dupa zambet curand.

septembrie spunea...

o sa te astept cu un zambet... in curand! :)

mindfreak spunea...

vino aici>:D<

Anna spunea...

Toamna e anotimpul regretelor,al melancoliei..Siii...cum se zicea mai sus, e un anotimp frumos daca ai cu cine sa vezi lucrurile frumoase..

Trimiteți un comentariu