septembrie

luni, 13 septembrie 2010

| | |
septembrie.
final de vara? tristete?
nu... nu pentru mine.

inceput de toamna.
bucurie.
inceputuri.
de orice fel.

frunze ruginii prin parcuri.
plimbari.
plimbari romantice.
cand cineva te tine de mana.
cand cineva drag te imbratiseaza.
din tot sufletul.
cand cineva drag te alinta.
cu toata fiinta.
cand cineva drag iti vorbeste.
fara sa foloseasca cuvinte.
doar priviri. atingeri. gesturi.

natura moare? nu...
se pregateste pentru o noua viata.
natura viseaza la noile vesminte.
asa cum eu visez la o noua dragoste...

sunt septembrie...
da, sunt septembrie!!!
sunt vesela!
si optimista!

17 comentarii:

Aris spunea...

Frumoasa Septembrie,
vrei sa prinzi in cuvinte toata bucuria vietii...

septembrie spunea...

daca as reusi... :)
as vrea sa se bucure toata lumea de toamna asta, la fel cum imi doresc sa ma bucur si eu. :)

mindfreak spunea...

>:D< frumoase versuri...pline de optimism si de energie pozitiva!
sa ai o toamna placuta:*

. spunea...

frumos scris ..e bine ca esti vesela ...asta e de bine :*

Anonim spunea...

ma bucur pentru tine

BellaVanilla spunea...

foarte frumos scris:) este bine sa crezi la inceput de toamna in fericire... pentru ca daca nu crezi de la inceput in fericire, la sfarsit nu vei mai crede deloc... felicitari;) scrii foarte frumos!

septembrie spunea...

@One- multumesc mult!
dar stii...
nu m-am gandit ca-s versuri...
imi place mie sa scriu cuvintele asa, mai "aerisit".
mi se pare ca cel care citeste intelege mai usor mesajul.
m-ai surprins extrem de placut cu comentariul tau. :)
in special cu "frumoase versuri"

septembrie spunea...

@eram clopotel- mai am si eu momentele mele de tristete, dar incerc sa ies din ele cat mai repede. ;)

@Tzzumbi- multumesc, sper ca te bucuri si pentru tine in toamna asta frumoasa.

@Bella- multumesc!
daca n-as fi optimista si n-as crede in fericire ar insemna sa omor singura tot ce e frumos in sufletul meu.
si sper sa nu fac niciodata asta...

The Shadow spunea...

septembrie..frumos...am scris despre asta si regasesc aceleasi idei in versurile tale :)

piticescu spunea...

si eu sunt septembrie! :)

septembrie spunea...

@demo- am vazut! te-am vizitat!

MuziciAna spunea...

Asa da!
Toamna e ceea ce numesc eu romantism.
si se incadreaza mai multe in asta.

ღAzucenaღ spunea...

E frumos sa fii vesel mereu.Sa vezi partea buna si in cele mai intunecate locuri .Sa stii sa razi atunci cand vrei sa plangi.

mindfreak spunea...

frumos:X

septembrie spunea...

@elleh- da... romantism... dar nu de unul singur...

@azucena- incerc sa fiu vesela mereu. nu reusesc intotdeauna. e foarte ciudat, poate din cauza faptului ca sunt balanta, dar nu prea gasesc calea de mijloc... sunt vesela, exploziva de multe ori, dar sunt de o tristete extrem de adanca alteori...

@sadness- multumesc,insa tu ma uimesti de fiecare data cu ceea ce scrii pe blogul tau, cu adevarat frumos...

Unknown spunea...

la inceput de toamna se pare ca ai fost vesela... se pare ca melancolia ei, desi suna clisheic, ne-a cuprins pe toti, inclusiv pe tine.. imi pare rau..

septembrie spunea...

uff... da. si mi-e ciuda...

Trimiteți un comentariu