sentimente

vineri, 6 august 2010

| | |
mai, eu m-am saturat.
m-am saturat sa iubesc, m-am saturat sa fiu iubita.
nu mai vreau sa ma indragostesc.
si nu mai vreau nici sa se indragosteasca de mine careva.

ba timpul lui nu-i timpul meu, ba timpul meu nu-i timpul lui. ba nu exista sincronizare, click, bla-bla.

deci

pe mine sa nu va mai bazati la capitolul asta.

iubirea este minunata!!!!..... frumos spus.
de poveste.
iubiti-va oameni buni.
si eu va iubesc.
iubesc oamenii in general.
da' nu mai vreau sa iubesc sau sa-mi placa cineva in mod special.

cred ca nu-i de mine chestia asta.

5 comentarii:

ღAzucenaღ spunea...

Iubirea intotdeauna ne surprinde ,uneori placut alteori mai putin placut,dar nu e un motiv sa nu ne mai dorim sa iubim .E frumos sa iubesti lumea in general ,dar e si mai frumos sa iubesti o sigura persoana.UIta de neplacerile iubirii si bucurate de momentele minunate pe care ea ti le ofera.

Lilu spunea...

Cand suferi iubesti si asta pt ca nu ai gasit omul potrivit E nespus de frumos sa iubesti si sa fi iubit dar ai grija si pe cine:D! Nu toti merita sa fie iubiti:D Iar cei care merita nu pimesc deloc ceea cecauta numai lacrime si suspine:( Dar toate au o limita:D

Interzisa. spunea...

:) hey, ce-i cu tine? :))

mindfreak spunea...

cu totii avem momente din astea...dar sper ca stii ca atunci cand va aparea "el" nu ii vei mai putea porunci inimii...sper sa il gasest si sa fii fericita.pana atunci, take care>:D< sa ai o toamna minunata!

septembrie spunea...

@Azucena- am rar momente de genul asta, si de obicei imi trec repede, sa stii. doar ca in momentul in care am scris asta am surprins exact un moment de genul.
sunt o persoana optimista, imi place sa iubesc, am suferit din dragoste, m-am bucurat de dragoste, am oferit bucurie, am trait si traiesc tot ce-mi ofera viata. cu de toate. doar ca uneori ne face bine sa ne plangem... :)

@Lilu- ai mare dreptate... dar de unde stii daca e sau nu omul potrivit? crezi ca daca e omul potrivit nu suferi deloc din cauza lui?
sau daca e un om din cauza caruia suferi inseamna automat ca nu e omul potrivit?
eu cred ca uneori ranim fara sa vrem omul de langa noi. si eu am ranit. dar in general n-am facut asta intentionat. e complicat cu dragostea. iar uneori mai complic si eu lucrurile...

@Lacrimi sterse- asa cum spuneam, a fost doar un moment. eu sunt vesela si optimista defapt. si imi place sa fiu indragostita. chiar si atunci cand sufar. imi place sa am cu ce sa-mi umplu gandurile. imi place sa am la ce dar mai ales la cine sa visez. :)

@One- imi doresc sa am cat mai putine momente de genul... ideea e ca in general imi pastrez optimismul chiar si atunci cand sufletul ma doare. si sper chiar si atunci macar la altceva mai bun. insa am si momente in care cad rau de tot. asta mi s-a intamplat aici. efectiv am simtit ca nu mai vreau. deloc. ca imi ajunge.
multumesc, sa ai o toamna minunata si tu!

Trimiteți un comentariu