ganduri

sâmbătă, 31 iulie 2010

| | |
ma intreb uneori de ce sunt atat de inconstanta in momentul de fata in tot ceea ce simt, dar mai ales in ceea ce simt fata de el.

am gresit. a gresit si el. ne-am despartit.

dar eu inca ma gandesc la el. ma gandesc constant as putea spune, doar ca ceea ce simt cand ma gandesc la el este extrem de inconstant. uneori mi-e dor de el, alteori il urasc din tot sufletul.

uneori simt ca mi-e un dor nebun de el, alteori simt ca daca mi-ar aparea in fata l-as pocni cu ce as prinde in mana mai repede.

de unde acest amalgam de sentimente contradictori?. imi place sau il urasc? se poate si una si alta? sau ar fi bine sa ma decid? :))) da... asta e un aspect de luat in seama. trebuie sa ma decid. imi place sau il urasc.... transcris altfel... ma mai smiorcai mult sau merg mai departe...?

6 comentarii:

Interzisa. spunea...

Hei, vreau posturi in luna aceasta....e luna ta :) profita de ea, Septembrie....

septembrie spunea...

da, doar ca unele zac in postari nefinalizate...
dar o sa mai arunc cate o privire peste ele.
si o sa vin si cu altele noi.

multumesc. :)

Aris spunea...

Am venit la tine pentru ca te cheama Septembrie... ar fi fost nefiresc sa nu te vizitez in una din cele 30 de zile ale tale si sa nu te salut...
Buna seara, Septembrie! te-ai cam grabit, dar nu-i nimic... esti minunata!

septembrie spunea...

multumesc mult Aris.

da, m-am grabit de data asta.
cu toate ca sunt balanta si de obicei balantele cantaresc macar putin lucrurile.
dar asta sunt eu. Septembrie.
apar in momente potrivite sau nu. :)

mindfreak spunea...

sunt sigura ca raspunsul se afla chiar la tine.trebuie doar sa il descoperi!>:D<

septembrie spunea...

da, raspunsul se afla la mine.
acum mi-e clar ca inca eram indragostita de el cand am scris toate astea.
din pacate in momentul de fata am inceput sa-l uit. am un sentiment ciudat de parere de rau.
imi placea sa fiu indragostita de el.
dar asta e...

Trimiteți un comentariu