tristete...

sâmbătă, 18 septembrie 2010

| | |
azi sunt trista...

trista pentru ca nu ma tine nimeni de mana cand ma plimb prin parcuri,
pentru ca nu ma imbratiseaza nimeni,
pentru ca a omul meu drag a plecat si nu mai vrea sa se intoarca...

toamna asta e atat de frumoasa...
iar eu sunt atat de singura.

as vrea sa te intalnesc pe strada intamplator,
as vrea sa-ti mai vad privirea,
as vrea sa mai vad acea privire care-mi facea declaratii de dragoste tacute...
zeci de declaratii intr-o secunda...
mi-e dor...
in toamna asta doar tu lipsesti...

unde esti...?

10 comentarii:

Interzisa. spunea...

Poate Toamna asta... ti l-a furat ...

BellaVanilla spunea...

Stiu cum e... si eu sunt acum singura, pe cand toamna asta e asa frumoasa... parca cand privesc toamna nu mai simt acele emotii, ci chiar tristetea pura... am inspiratie pentru ceea ce scriu din propria tristete din sufletul meu... fii linsitita, nu esti singura care este trista aici >:D<

Aris spunea...

Tinerete... tristetea uneori ne da ragazul sa ne redescoperim si sa iubim si mai mult viata...
Ai rabdare, peste putin timp dragostea o sa te gaseasca si o sa zambesti din nou...
Sa ti fie bine!

septembrie spunea...

@lacrimi sterse -nu toamna, vara mi l-a furat, ar fi minunat daca toamna asta mi l-ar aduce inapoi... :)

@bella- as vrea sa scriu, as vrea sa scriem inspirate de fericirea din sufletul nostru, nu inspirate de tristete...
si nu ma linisteste faptul ca nu sunt singura trista... as prefera sa te stiu si pe tine si pe altii fericiti. dar parca tristeea te face sa te simti mai aproape de ceilalti, de cei care te inteleg, de cei care sunt in aceeasi situatie cu tine...
intr-un fel nu e corect. de ce atunci cand suntem fericiti nu se intampla la fel...?

@aris- sper sa ma gaseasca, sau sa ma "re"gaseasca... ;)

. spunea...

toamna asta chiar e frumoasa in felul ei ...sper sa te gaseasca si pe mine la fel ... imi place ce ai scris :*

BellaVanilla spunea...

merci pentru cuvintele tale:) au fost foarte adevarate >:D< si, referitor la ce ai raspuns aici la ce iti scrisesem: toata lumea vrea sa scrie despre fericire, sa ne inspire fericirea, dar uneori nu e destul de puternica cat sa o poti transcrie in cuvinte... cand suntem fericiti si stim ca altii sufera, nu mai e nimeni langa noi... sau daca mai e cineva, ar spune trist "ce frumoasa e fericirea" si ar ramane in continuare in suferinta... si daca ne gandim un pic bine... fara durere, cum am mai putea scrie la fel de bine?:) eu ma pricep sa transcriu sentimentele de suferinta, dar la fericire... nu stiu, nu ma prea pricep... poate asa e firea mea: mai melancolica... eu stiu?! :) oricum, in orice situatie trebuie sa gandim pozitiv... sau macar sa incercam. :)

Unknown spunea...

si mie mi-a furat vara o persoana draga mie... e ceva mult mai complex de fapt, si dureros ..

septembrie spunea...

@clopotel- multumesc. sper... si pt mine. si pt tine. :)

@bella- probabil tristetea e mai "ravasitoare", suferinta lasa urme adanci, pe care le simtim pana in adancul sufletului, pe care le simtim atat de intens...
da, e important sa ne pastram optimismul si sa gandim pozitiv.
oricum... speranta moare ultima, nu? :)

septembrie spunea...

Nymphetamine, e dureros, neplacut... dar hai sa ridicam fruntea sus! :)
incercam?

silvia spunea...

Si eu sunt trista.....chiar foarte trista, chiar daca incerc sa pozez in tipa dura si a naibii.....in sufletul meu e ploaie de cateva zile.....

Trimiteți un comentariu